پاسداشت آزادی یک عدد تجمع می‌باشد که قرار است این سه‌شنبه (دهم خرداد) در میدان آزادی حدود ساعت چهار و نیم به مدت دو سه ساعت برگزار شود. البته به تحقیق که این تجمع از وزارت کشور مجوز برگزاری دارد و همه‌چیزش صددرصد قانونی است.
هدف انجام حرکتی نمادین است در حمایت از آزادی. روال هم اینگونه است که به هر شرکت کننده یک عدد کاور رنگی داده می‌شود تا بپوشد و بعد یک زنجیر انسانی دور تا دور میدان آزادی تشکیل داده خواهد شد. سرود‌هایی خوانده خواهد شد و کبوتر آزاد خواهد شد و غیره.
برگزارکننده‌ی مراسم ستاد نسیم (نسل سومی‌های یاریگر میهن و یا -به اقتضای زمان و مکان- معین) است، البته مراسم ربطی به دکتر معین ندارد (شنیده شده است شاید احتمالاً ممکن است دکتر معین اواخر مراسم سری به میدان بزند). حدس زده می‌شود مراسم بسیار دقیق و صحیح برگزار شود، حداقل از جلسات دو سه ساعته‌ی هرروزه تیم پاسداشت در ستاد نسیم اینگونه به نظر می‌آید.
برای شرکت در این تجمع تشریف می‌آورید ستاد نسیم که واقع است در خیابان ولیعصر، بالاتر از پمپ‌بنزین زرتشت، کوچه‌ی جاوید و پلاک 8/1، طبقه‌ی اول. آنجا یک شخصیت قد بلند، خوش‌تیپ و سیاه‌پوش از شما ثبت‌نام می‌کند و دقیقاً جایی که خواهید ایستاد را مشخص خواهد کرد و نیز اینکه تحت نظر کدام یکی از جماعت انتظامات خواهید بود.
پیشنهاد می‌شود حداقل به عنوان یک تجربه‌ی جالب تشریف بیاورید ثبت‌نام کنید، حتی شما جناب فیلسوف اخمو.


نظرات:

سلام . من يه مدتيه دارم بين وبلاگهاي موافق و مخالف مي چرخم تا بالاخره يه نتيجه اي براي انتخابات بگيرم . فكر مي كنيد انقدر وقت داريد كه وبلاگي كه ادرسش رو گذاشتم سر بزنيد . سوالات رو بخونيد و جوابي بديد ؟ چون اينها دقيقا سوالاتيه كه واسه من و خيلي هاي ديگه هم مطرحه ... ممنون . اگه نيومديد طبعا فقط به حساب نداشتن وقت مي ذارم . نگران نباشيد .


آقا يه لطفي بكن جي-ميل ات رو چك كن.



صفحه‌ی اول