اوایل فقط به دلیل حمایت مجاهدین انقلاب می‌خواستم به معین رای بدهم. ولی امروز دلیل بهتری برای رای دادن دارم، دلیلی حتی بهتر از حمایت ملی مذهبی‌ها. دلیلم خود دکتر معین است. در این یک‌ماهه بارها این فرصت پیش‌آمد که از نزدیک دکتر را ببینم و چهره‌ی غیر رسمی‌اش را ببینم و بهتر بشناسمش. به این نتیجه رسیدم که دکتر معین از جنس مشارکتی‌ها نیست، از مجاهدین هم نیست. انسانی است از جنس خاتمی، کمی تندروتر. کسی که می‌تواند بسیاری از وعده‌هایی که داده است را عملی کند، کسی که لیاقت و شجاعت ادامه‌ی اصلاحات را دارد.
فردا برویم رای بدهیم. رای بدهیم تا بتوانیم بگوییم سرنوشت‌مان را خود تعیین می‌کنیم، نه دیگران.


نظرات:

از تقلبهاي نامردانه ميترسم . دست خودم نيست اما بعد از ديدن پيام هاي كوتاهي كه توسط دشمنان معين به مردم فرستادن مبني بر انصرافش ، بعد از اينكه شبكه هاي ماهواره اي دروغ پرداز به دروغ خبر انصرافش رو دادند و بعد از اينكه خوندم طرفداراي هاشمي و قاليباف به ناجوانمردانه ترين اعمال دست ميزنند تا مردم رو از راي دادن به معين بازدارند ، ترس از تقلب گسترده در انتخابات دارم . نميدونم فرداي ما چه خواهد شد ، اما اميدوارم فردايي داشته باشيم آبي همراه با خورشيدي تابنده كه نويد آزادي و دموكراسي ميده ، اميدوارم كه باز هم به عقب برنگرديم و دوران اختناق ( اينبار سخت تر از پيش ) گريبانمان را نگيره . فقط اميدوارم اصلاحات پيروز بشه . با تمام وجود اينو از خدا ميخوام . خدايا خودت به همه ما رحم كن .


سلام. خسته نباشی، به امید صبح شنبه، که صبح پیروزی بدمد :)


منم همون كه آيدا گفت ..... نميخوام بشنوم بازنده ايم ... چرا كه پيروزي ما نداي آزاديست .....پس به اميد پيروزي


اقايان قشنگ . من امروز پا شدم از كرج كوبيدم اومدم حالا شما تازه داريد ميگيد قرار به هم خورد . واقعا خسته نباشيد . يادتون باشه


درود!
خوب است وبلاگتان. تشكر.


سرنوشت تو واقعا دست خودته؟ هنوز آدم نشدي.



صفحه‌ی اول