بچه‌های ستاد شمال معین آمده بودند پارک‌وی برای هاشمی تبلیغ می‌کردند. همان کاورهای زرد را پوشیده بودند که پشتش نوشته بود «رای ما معین». یکی‌شان را شناختم، دبیرستانی بود. شیشه را پایین کشیدم و ویژه‌نامه را از دستش گرفتم. گفتم خسته نباشی، نگاهش خندید.


نظرات:

و چقدر لذت بخشه این خسته نباشید ها .....


چه خوش شانسی بودم من که رای اولم به خاتمی بود و رشدم تو این 8 سال ... نمی خوام فکر کنم به برادرم که رای اولش به معین بود و حالا به اجبار هاشمی و رشدش تو دوره ....... هردو به یه اندازه مانع رشدند . نه ؟


کاش می فهمیدند وقتی فریاد می کشیدیم دموکراسی از نون شب واجب تر است ...
هوا بس ناجوانمردانه سرد است


Eslahtalaban ke raftan be ye jaye tarikh peyvastan. Vali shoma ba in karetoon khode eslahat ro ham be ghabrestoon mifrestin. Rafsanjani baraye shoma loghmeye bozorgist


بياييد يه بار از اول تحليل كنيم:
همه ميدونيم كه از اول قرار بود هاشمي رفسنجاني رييس جمهور اين دوره باشه ولي با سابقه هاشمي امكان نداشت كه اون بتونه در دور اول انتخابات راي بالاي 50 درصد بياره...پس انتخابات طبيعتا به دور دوم كشيده مي شد.
حالا در دور دوم 6 حالت ممكن بود پيش بياد(البته با فرض اينكه يكي از دو نفر راهيافته به دور دوم حتما هاشميه) :
1- هاشمي - معين
2 هاشمي - قاليباف
3- هاشمي - كروبي
4- هاشمي - مهر عليزاده
5- هاشمي - لاريجاني
و نهايتا6- هاشمي - احمدي نژاد.
بر مي گرديم به اصل مسئله " اين دوره بايدهاشمي رييس جمهور بشه"
به اين ترتيب به نظر شما از 6 حالت بالا شانس هاشمي براي پيروز شدن در كدوم حالت بيشتره؟
واضحه كه فقط در حالتي هاشمي پيروز مطلق انتخاباته كه رقيب اون فردي مثل احمدي نژاد باشه..فردي كه چه از نظر فيزيكي و چه از نظر فكري لياقت رييس جمهور شدن نداشته باشه==> "هاشمي پيروز ميشه "
مي بيينيد چه قدر آسونه ...اتاق فكر هاشمي اين بار واقعا شاهكار كرده..
واقعا دست مريزاد ...خسته نباشيد!!!


لينكوندمت !


سلام . من این کامنت را بارها به وبلاگ آقای معین ارسال کردم که گویا با سلیقهء جناب وب مسترشان مغایرت دارد و ازچاپ آن خود داری میکند . بار اولشان نیست . و من این را میگذارم به حساب وعده های آزادی بیان که آقای معین وعده میدادند . کسی که نمیتواند نظارت درست روی وبلاگ شخصی اش داشته باشد چگونه میتوانست روی افراد دولت آینده اش داشته باشد ؟ این هم کامنتی است که ارسال میکردم و سانسور میشد .: سلام آقای معین شما به میلیونها نفر امثال من باید پاسخ دهید به کسانی که میخواستند با ندادن رای نفرت و انزجار خود را به این حکومت نشان دهند . من بارها پیش از انتخابات از شما سوال کردم که اگر در رای گیری تقلبی صورت بگیره چکنیم؟ سانسور شد ... باز گفتم که آقای معین سطح تبلیغاتتان خیلی کم است سانسور شد ..... گفتم آقای معین در صحبت هایتان همهء اقشار را مورد خطاب قرار دهید خیلی ها شما را نمیشناسند باز سانسور شد .... نوشتم :"" چه خلاف سر زد از ما که در سرای بستی؟""...... چرا حرفهای من منعکس نمیشود باز سانسور شد گفتم آقای معین گروه زیادی از مردم که تصمیم نداشتن رای بدن اکنون خود را راضی کردن که به شما رای بدن ولی این تعداد بسیار کم است باز سانسور شد . گفتم آقای معین افرادی را به عنوان سخنگو به تلویزیون بفرستید که قادر باشند به خوبی افراد جامعه را جذب کنند باز..... حالا از شما میپرسم آقای معین شما چگونه میتوانید جواب امثال من را بدهید؟ بعد از انتخابات به جای اینکه راهی پیش پای ما بگذارید به خدا پناه بردید!!!! این بود جواب شما به مردمی که خامتان شدند از جمله خود من !!!!!!!!!!! و حالا اعلام میکنید که من به آقای رفسنجانی رای میدهم !!!! متاسفم !!! ما استفراغ کسی را نمیخوریم هر کس میخورد نوش جانش!. به همان خدایی که پناه بردین چه جوابی خواهید داد که اینگونه مردم را به بازی گرفتید؟ هر چند که گویا مردم حقشان است ! لیاقتشان بیش از این نیست ! اکثر کسانی که یک شبه با شما همراه شدن اکنون شدن یار غار آقای رفسنجانی!!
از قدیم گفتن فلزی که زود جوش بخوره زود هم لحیمش وا میره . اینان که هفتهء پیش از شما حمایت میکردند حالا شدن تبلیغات چی آقای رفسنجانی . هر چند که مقصر اصلی شمایید.
ما مردم چه به سرمان آمده که اینقدر زود ملعبه دست این و آن میشویم؟ آقای معین خوب به کمک ما آب در آسیاب دشمن ریختید و خوب به هدفشان رساندینشان . هدف آنان یک انتخابات داغ بود که به مرادشان رسیدند اینقدر داغ بود که تا صبح قیامت باید بسوزیم .
اکنون سخن کوتاهی با جوانان دارم . زیاد این جمله را از جوانان شنیده ام که شما نسل قبل ما را به این روز انداختین! شما انقلاب کردین و این آش دهن سوز را به زور به حلقوم ما ریختین ! عزیزان من جوانانی که زندگی شما به بازی گرفته شده ! اکنون فرصت خوبیست که ببینید ما مردم در 27 سال پیش هم هیچکاره بودیم همانطور که اکنون شما !! ما مردم فقط بازیچهء یک مشت از خدا بی خبریم که به خاطر قدرت پتهء 27 سالهء همدیگر رو ریختن رو آب ! به خاطر قدرت به هیچ چیز رحم نکردن و چنان آبروی همدیگر رو بردن که.....
شما حساب کنین وقتی دارن میگن فلانی .. احمدی ... تیر خلاص میزده آیا به حکم خودش این تیر ها را میزده یا حکومت؟ وقتی میگویند قرار است ما را برگرداند به عقب ! حاکمان دوره های قبل چه کسانی بودن ؟
تا زمانی که اینگونه تغییر جهت بدهیم و گفتار و کردارمان هر هفته 180 درجه تغییر کند همین آش و همین کاسه ست . بدرود . مینو 45 ساله تهران



صفحه‌ی اول