ای جماعتی که خلیج فارس را آزاد کردید بروید و دویست سیصد لوگو بسازید برای گنجی و آزادش کنید، حتماً چند هزار ای‌میلی هم بفرستید به زمین و آسمان، به تجربه ثابت شده است موثر است.
این مساله را که حل کردید لطف کرده با مقادیری لوگو و ای‌میل حکومت را نیز عوض کنید.
هجده تیر؟ نه آقا چه نیازی به هزینه هست؟ ما با لوگو این حکومت را تحریم می‌کنیم، با ای‌میل دولت تعیین می‌کنیم، رای نمی‌دهیم، گنجی را هم آزاد می‌کنیم، از خانه‌ گرم و نرم نیز لازم نیست بیرون بیاییم.


نظرات:

سلام، ارادتمند. ميرزا جان خودت را خسته نكن. گرچه خود ما هم خوش نشين شده ايم! اما گاهي فكر مي كنم سياست و فحش دادن هم شده زنگ تفريح بعضي ها براي فرار از يكنواختي زندگي فرنگي. وگرنه گنجي و خليج كيلو چنده!


سلام دوست عزيز منو به ياد مياري اصلا"؟به هر حال نوشته هات خيلخ خوبه.موفق باشي.


سلام دوست عزيز منو به ياد مياري اصلا"؟به هر حال نوشته هات خيلخ خوبه.موفق باشي.


هجده تير در اين سال ها به معناي نفي اصلاحات درون حكومتي و يعني نشان دادن اعتراض به كل نظام بوده است. به همين دليل تظاهر كننده گان در هجده تير بيش تر به تحريم كننده گان اعم از خارج نشين نزديكي دارند تا اصلاح طلبان. مشخص نيست مصادره ي هجده تير به مطلوب اصلاح طلبان چه گونه و با چه جراتي انجام مي گيرد.
از سوی ديگر جاي شگفتي بسياري هست از بابت تحقير بيانيه و لوگو از سوي يك اصلاح طلب. كساني كه مصدر امور بودند در مقابل رفتارهاي نابه هنجار مخالفان شان جز صدور پياپی بيانيه هاي بي نتيجه هيچ نكردند با اين حال در انتخابات اخير با شدت تمام (به خصوص در فضاي اينترنتي) حمايت هاي وصف ناشدني را پشت سر خود ديدند. اگر اصلاح طلبی جز بيانيه دادن نبوده است، چرا بيانيه دادن جماعتي پراكنده و فاقد قدرت و منصب اين قدر اعصاب خرد كن مي شود؟ آيا تاوان تحريم انتخابات (نابودي اصلاح طلبان) اين قدر سنگين است؟


شرح خدمات ارزنده دکتر پروفسور احمدی نژاد یگانه مظلوم عالم:

http://ahmadigeda.blogfa.com


دس به دلمون نزار ديگه ميرزا ...


اما ميرزا مياد!


این میرزا میدانند که من تا کجا به ایشان ارادت دارم ! اما احتمالا نمیدانند که برهان این ارادت چیست ! تقریبا باید عرض کنم که همین فرمایشات کذای ایشان است که ما را گرفتار کرده


شما هم زحمت شكيده با ان فكر منور اتان تشزيف ببريد راي اين جماعت خران را جمع كنيد تا بلكه معيني - چيزي سبز شود ... موسي مررده است برادر... مرده است و نيل رو به ويراني ايوان كسري مي گريد... همه چيز در باد بود... در باد... گاهي همچين دل ام مي خواد بزنم فك ات رو بيارم پايين... نعره هاي مستانه ات درد دارند درد...



صفحه‌ی اول