و «زرشک طلایی» امسال تقدیم می‌شود به نظریه گفتگوی تمدن‌ها. تمدن‌ها عموماً ابله‌تر از آنی هستند که بتوانند سر یک میز بنشینند.


نظرات:

منظورت افرادي به اسم تمدن اند؟؟

اگر هم منظورت واقعا تمدن هاست . بايد بگم خيلي گنگ گفته اي. از نظر من گفتگو حتما نبايد به تفاهم كامل برسند. از نظر من تبادل نظر كافي است.


تحقيقاتي داشتم مي خوندم در رابطه با تمدن و فرهنگ ها، اشاره شده بود كه هر تمدني متعصب گونه فكر مي كنه كه خودش برتره و كمي از اين به اين دليل هست كه دقيقا از فرهنگ غيره اطلاعي ندارد. از نظر من اين مقوله خيلي خيلي گسترده است و از اينكه ميني مال براش نوشتي تعجب مي كنم.


اوووووووووه!


در اينكه من در ابعادي نيستم كه تفاوت نچراليزم و كوبيزم و رمنتيزم و الخ را درك كنم كه شكي نيست , ليكن در اينكه حضرت عالي هم همچون من نادان باشيد اندكي تشكيك است . ... احتمالا يه چيزي تو همين مايه ها . ... ارادتمند هميشگي !


ميلادخان. اين پست را كمي بعد از انفجار مصر گذاشتم. آن بلاهت در اين جا هم ظاهر مي شود كه نمي خواهند فرهنگ هم را درك كنند. به شخصه فكر نمي كنم بنيادگرايي اسلامي و غرب همديگر را روزي بفهمند مگر آنكه يكي حذف شود و يا چنان تغيير كند كه چيزي از يال و كوپالش باقي بماند.


شما خاتمي چيا ابله ترين ّادمهايد.
چرا هي فرا افكني ميكنيد؟
جبهه اصلاحات و معين و محمدرضا خاتمي و ميردامادي مرده اند؟
چرا درباره گنجي اقدامي نميكنند؟



صفحه‌ی اول