معروف است بیکاری کار دست بنی‌بشر می‌دهد. دست خود بشر هم ندهد دست ویلاگش می‌دهد. مرض مربوطه از آنجا شروع شد که هوس فرمودیم لینک‌های این بغل را مرتب کنیم. منتها به هیچ وجه میل دیدن آن “Powered by Blogrolling” را در دو سه جای ستون نداشتیم و گفتند که php ناجی است. هرچه کد پیدا کردیم یا کار نمی‌کرد، یا آن عبارت مذموم را داشت و یا رنگ و لعابش درگیر بود. با مهندسی معکوس و کمی هم سواد قدیمی ++C موفق شدیم نتایجی بگیریم که مشاهده می‌فرمایید. می‌توانید این چند خط php را از اینجا بردارید که اگر روزی دوباره بلاگ‌رولینگ را بستند به کار آید.
فرمودیم بیکاری کار دست بنی‌بشر می‌دهد. این عملیات همان و گیر قضیه آرشیو افتادن همان. مجبور شدیم تمام آرشیو را دستکاری کنیم (پسوندها را به php) که البته بد هم نشد، کمی منظم‌تر شد ولی پدر مبارکمان درآمد. حاصل کار چیز خاصی نیست، همان ظاهر قدیمی است. مباحث فقط ساختاری بودند.
در ضمن ملتفت شدیم این rss وatom چیست و یا حداقل خیال می‌کنیم می‌دانیم. بساط آن‌ها را هم راه انداختیم. توصیه می‌شود به همگان که راه بیاندازند.
اصولاً شاگرد بی استاد پدرش در می‌آید.


نظرات:

خوب حالا که پسوند آرشیوی‌ها رو عوض کردی تکلیف کسایی که قبلا به مطلب مشخصی لینک دادن چی می‌شه؟


شرمندگي. البته به آنهايي كه يادم بود لينكهاي اصلاح شده را فرستادم. در ضمن زياد به مطلب خاصي در اين وبلاگ لينك نداده اند.


man nafahmidam, mage alaan ba estefade az blogrolling nist listet ?


نه دقیقاً. یعنی به جای همان کد یک خطی بلاگ رولینگ یک سری کد php گذاشته‌ام.


kho oon powerd by blog rolling bara in nis ke oon khata ro gozashti ke , bara ine ke kole in systeme elame be rooz shodegio oon be ra karde
pas hanooz powerd by blogrollingi
;-)



صفحه‌ی اول