در روزنامه‌ی آسیا چند روز پیش (شاید هم دیروز) خبری نوشته بودند در مورد وبلاگ‌های فرانسه. فرانسه گویا آمار خودکشی بالایی دارد و به همین دلیل روانشناسان نشسته‌اند و وبلاگ‌های جوانان را می‌خوانند٬ تلاش می‌کنند کسانی را که نیاز به کمک دارند و یا احتمال می‌رود دست به خودکشی بزنند را شناسایی کرده و به فریادشان برسند. چیزی که برای من جالب بود ارزش جان انسان برایشان است. البته این کشف جدیدی نیست ولی وقتی چند روز قبل دیدید کسی را خاک کردند فقط به خاطر اینکه پول جراحی نداشت باز یکبار دیگر به رخ‌ کشیده می‌شود که در چه خراب شده‌ای زندگی می‌کنیم.


نظرات:

جون آدم وقتی قد چند تا شتر می ارزه چه توقه داری؟


مي خواستم بگم من فك ميكنم شما مسئول ضمير ناخوداگاه خود هستيد...نه فقط شما..همه ي انسانها...


قربانت گردم، اين كه حكايت آدميزادشان است.
اسب شان هم عاقبت به خيرتر از ماست. چندوقت پيش ديدم يك هليكوپتر و دو-سه اكيپ نجات، رفته بودند يك «اسب» را از گل و لای سیل فرونشسته نجات دهند.
این جا از این سوسول بازی ها نداریم. فقط حواست باشد به جای هلیکوپتر بنویسی بال گرد...


البته تا اینجا که من شنیدم آلمان بیشترین آمار خود کشی رو داره ولی اونها از این کارها نمی کنن، ولی جالب بود... نگران نباش اگه پاش بیفته و زنداناشون جا داشته باشه فیلترچی های ایران هم از این کارا می کنه ولی نه برای حفظ جون انسانها، برای گرفتن جون انسانها................ بعد از این همه خوندن حیفم اومد کامنت نذاشته برم، به قول گفتنی مفوق باشی آمیرزا. :)


مهم اينست كه بلاگهاي ما رو هم ميخونن خيلي فرق نداره كه روانشناسان بخونن يا سربازان گمنام


به نام يكتاي بي همتا
سلام:
اين روزها چيزي كه ارزان است جان آدمي است و ارزانتر از آن حيثيت آدم.
مهرتان پايدار


اینکه فقط بگیم که تو چه خراب شده ای هستیم کافی نیست . باید تلاش کنیم تا این خراب شده رو به جایی برای زندگی تبدیل کنیم . میرزای عزیز ! باید تلاش کنیم .
یا حق



صفحه‌ی اول