امشب شب دو سالگی این وبلاگ است. بعد از دو سال هنوز نمی‌دانم اینجا چه می‌شود. نه سبکی دارد و نه معلوم است راجع به چه هر شب به‌روز می‌شود. شاید این‌طور بهتر باشد، آدم‌های رنگارنگی سر می‌زنند.
دو سال پیش بعد از حدود یک‌سال وبلاگ‌خوانی به‌صورت جدی به این نتیجه رسیدم شاید وبلاگ داشتن کار جالبی باشد. آن موقع خواندن پاگنده، افکار خصوصی، دلتنگستان، محمد، سپهر، کلاغ، کاپیتان هادوک و... برایم جالب بودند. بساط خودم را راه انداختم ببینم چه می‌شود.
اینجا بیشتر دفتر یادداشتم بوده تا چیز دیگری، بیشتر به درد خودم می‌خورد تا مخاطب، شاید هر از گاهی به درد کس دیگری هم خورده باشد. خوانندگان اغلب دوره‌ای داشته است. یکی مدتی کامنت می‌گذارد و بعد غیبش می‌زند، مثلاً یادم می‌آید یک مدتی رضا ناظم این طرف‌ها پیدایش می‌شد و یک دوره‌ای هم رضا خالدیان. همین است دیگر، خواننده که یک‌جا بند نمی‌شود، آدم را می‌خواند و وقتی تمام شد پر می‌زند می‌رود جای بهتر.
وبلاگ داشتن تجربه‌ی جالبی است، دنیایی است متفاوت از آن بیرون. جایی که آدم‌ها به قدر ارزش‌شان خوانده می‌شوند و نه بیشتر، جایی که آدم‌ها خودشان پیش‌قدم می‌شوند که شناخته شوند، جایی که حرف‌زدن راحت‌تر است، دوست شدن هم.
فکر می‌کنم اینجا مادام که چیزی ارزش یادداشت شدن داشته باشد پابرجا بماند، حتی اگر خودم حذف شوم. تا چه پیش آید.
قسمت قدیم‌تر را به این کنار اضافه کردم، به نظر ایده‌ی جالبی ‌آمد.


نظرات:

مباركا باشه!


به نام مهربانترين
سلام جناب ميرزا:
ما هم كه از ابتدا در اين آشفته بازار جالب نبوده ايم و نيستيم و ظاهرا هم نخواهيم بود!
به هر حال تبريكات ما را با يك بغل گل نرگس كه به زودي سر و كله چشم هاي خمارش پيدا مي شود پذيرا باشيد.اميدوارم حالا حالا بمانيد و سبزاسبز بباليد.
مهرتان پايدار و طريقتان مانا.


تبريك ميگم...اينكه اين(شايد) اولاد رو دو سال، تر و خشك كردي ...با رهگذراش هم ساكت و هم فرياد شدي...ميرزا جان..خسته نباشي


اين وبلاگ ها به درد اين روزها مي‌خورند كه سرنوشت اين قدر از هم جدايمان كرده. دلم برات يه ذره شده حه‌مه! مبارك باشه تولد. كاش ...


خوشحالم كه هستي.خيلي خوشحالم.


اول دو سالگي اينجا مبارك. بعد هم اينكه من از اولي كه با اينجا آشنا شدم خواننده دائميم. شايد كامنت نذارم ولي هستم و ميخونم. هميشه نه دوره اي!


2 سالگی مبارک امیدوارم مقبول درگاه حق قرار بگیرد


تولد دو سالگی مبارک.برای ما ایرانیها یکی از بهترین آرزوها اینه که بگیم امیدوارم تا صد سال دیگه حرف برای گفتن داشته باشی!!!


سفارش کيک تولد پذيرفته مي‌شود حتي از شما!

:)


آدما به قدر ارزششان خوانده نمي شوند به قدر ارزششان مي خوانند!


تبريك مي گم. :)


مستدام !!! (:


شاخص بازار بورس را اقلام ساده بالا پايين می‌کند، مثل همين سريش. سهميه‌ات را از کجا می‌رسانند بی‌خبرم. باش.


هر روز بهتر از دیروز...خوب بزرگ میشی میرزا


با نظرت راجع به وبلاگ كاملا موافقم .
2 سالگيت مبارك .


حداقل فایده ی به روز شدن وب لاگ اینه که می شه فهمید هنوز زنده یی! من هر وقت یادت می افتم یه سری به این جا می زنم. وقتی می بینم پست جدید گذاشتی خیال ام راحت می شه. راستی ما مخلص ایم


به به... مباركه !



صفحه‌ی اول