در این چند روز که آن طرف همه در حال محکوم کردن هستند و این طرف همه در حال تکذیب فکر و خیالم این است که نکند بیست سی سال بعد از ما بپرسند چرا فقط نشستید و نگاه کردید؟ چرا هیچ کاری نکردید؟ آن موقع چه جوابی داریم بدهیم؟ بگوییم چون مردم به ما رأی ندادند؟ چون کسانی بودند که اصلاً رأی ندادند؟


نظرات:

این که نوشتی یعنی چی؟
زنده باشی
"نق نقو"


يعني مثلا چه كار كنيم. شايد اگر كاري كنيم، 20-30 سال بعد بپرسند اين چه كاري بود كرديد. آن موقع چه جوابي بدهيم؟!


منظورم این است که آیا ما (مردم) باید دست روی دست بگذاریم و تماشا کنیم دولت کشور را بابت هیچ و پوچ و ژست به تحریم و جنگ بکشاند؟


به درک عزیز. چشم و هم‌چشمی با آیندگان هم؟ به کاراکتر [وبلاگی] ات نمی‌خوره.


من به خودم اجازه نميدم پدرا و مادرامون رو سرزنش كنم كه چرا اينكارو كرديد و چرا اون كار رو نكرديد ... اگه سي ساله ديگه كسي اين حرف رو بزنه با خودم ميگم هنوز به اون حد از عقلانيت نرسيده كه بفهمه نميشه خارج از گود نشست و گفت لنگش كن ...


بعدم اينكه كار ممكن و معقولي كه ميشه كرد كدومه ؟ بعد هم ممكن تر و معقول تر از شركت تو انتخابات چه كاري بود ؟ يادمون نميره كه حمايت نشديم ؟ هوم ؟ كاري هم كه حمايت نميشه بي فايده است . كار بي فايده هم نامعقوله ... هوم ؟


اين کسی که دو سه وجب پايين‌تر نظر داده من نيستم. آن‌قدر در بلاهت غرق نشده‌ام که به طرفة‌العينی يک عدد «به درک» خرج رفيق‌ام کنم. به شعور يک رفيق اعتماد کنی بد نيست.



صفحه‌ی اول