حدود یک‌سال قبل تصمیمش را گرفتیم، حدود چهار ماهی است که درگیر طراحی و دعوت و مشابهات هستیم و بالاخره امشب هزارتو منتشر شد.
هزارتو در اصل یادگاری از دوران دانشجویی چهار نفر است که امروز هر کدام گوشه‌ای از این کشور دنبال زندگی می‌دوند. هزارتوی اینترنتی با همان سبک و سیاق منتشر شده است و البته آدم‌های جدیدی هم وارد هزارتو شده‌اند، حیف که مانند سابق نمی‌توانیم پشت جلدش بنویسیم «بها دو ریال».
خلاصه قضیه از این قرار است. ادعایی نداریم، می‌نویسیم برای تجربه با هم اندیشیدن و نوشتن.
سری به هزارتو بزنید.

پی‌نوشت 1: البته به تحقیق بایستی از آرش‌خان خاکپور که طراحی سایت را بر عهده داشت و احسان‌خان حسین‌زاده که با وجود مشغله زیاد کدنویسی را انجام داد تشکر کرده مراتب قدردانی خود را ابراز کنیم.
پی‌نوشت 2: آن کلاغ به غایت سیاه بعد از سال‌ها تحقق در کتابخانه‌های نمور تاریخچه‌ای از حکایت شکل‌گیری هزارتو جمع کرده است: دور هزارتو در هشتاد روز


نظرات:

بسي مشعوف شديم، حه‌مه جان!
بادا بادا مبارك بادا
اگر از كاغذهاي هزارتو اضافه داشتي طالبيم. خيلي فاز مي‌داد جان حه‌مه!


خوب است میرزا جان ولی پیش‌نهاد می‌کنم فونت را کمی تیره‌تر کنید که به چشم فشار نیاید. گاس‌هم بنده کور اوغلی باشم. :)

-----------
میرزا: کمی تیره‌تر کردم


:) عاليه


آقا دست مريزاد! فعلا تورقی کرده ام تا بعد بخوانم. نوشته خودت را پسنديدم. کار سپينود را هم بايد بخوانم. اميد هم با آن اداهای قابل تامل اش بايد چيزی در چنته داشته باشد گويا. برايم جالب بود که کلاغ سياه هم از وجود حرف زده است. وجود در ادبيات هم بحث خوبی است که امين کرده گرچه مطمئن نيستم با حرفهاش موافق باشم ولی گشت خوبی زده است در ادب فارسی. ديگر همين. می خواستم بگويم چه خوب است که دوستان همه می نويسند و کمتر ترجمه می کنند. يادم افتاد يکی دو نفر مقالاتشان حال و هوای ترجمه داشت. باری گناه کبيره نيست. ولی تاليف بهتر است. يکی دو می باشد هم آن وسط ها يافتم. لابد چاره خواهد شد. ولی خوب است که جمعی هست و می نويسد و هم افق است. درود وقت مان خوش شد در اين وانفسای پراکندگی ديدن همدلی.

------------
میرزا: سیبستان عزیز، در مورد هزارتو لطف داری، راه افتادیم تا ببینیم چه پیش خواهد آمد. آن می باشد ها هم از دستمان در رفته است و شما به کم تجربگی ویراستار (که همان خودمانیم) بگذار. پیدایشان کنم به صراط راست هدایت می شوند.


میرزا جان . همون اول گفتم حضور یک کلاغ در میانه ی شما بلبلان سوء ظن به همراه دارد . گوش ندادی .


براتون آرزوي موفقيت ميكنم


:-)


مبارك است و اينها!


مباركتون باشه و موفق باشين.
در بلاگ نيوز لينك داده شد.
موفق باشين.


مطلب خودت خواندنی بود. باقی را هم خواهم خواند. مبارک است.


آقا مباركا باشد!


مبارك باشد! غير از چرنديات اميد ميلانی که به سه تا مترجم احتياج داره که يکی حرفاش رو بفهمه! (البته اگر خودش بفهمه چی ميگه!) بقيه کارها تر و تميز بودند...موفق باشيد همگی...


لینک دادم میرزا جان
کار خوبی شده. دست آرش هم درد نکنه.
خلاصه مبارک باشد.


مبارك باشه


خيلي ممنون ميشم اگه بيشتر از جدم كوراوغلي بزرگ برايم بفرستي



صفحه‌ی اول