چند نفری اعتراض کردند. حقیر سرتاپا تقصیر واقعاً سرم شلوغ است و اینکه عکس‌های مسافرت را یکجا منتشر نمی‌کردم دلیلش نه خست که کمبود وقت بود تا بنشینم رنگ و نور عکس‌ها را تنظیم کنم، کمی Crop و اصلاح کج و صافی بکنم. آنقدر گفتید که صدتایی از حدود هزار عکس را اینجا گذاشتم بدون هیچ اصلاحی. معترضان بروند ببینند و اگر بیشتر از این میل دارند تشریف می‌آورند حضوری سی‌دی تقدیم می‌کنیم. ولی از من می‌شنوید صبر کنید رسیده‌هایش یکی‌یکی با اصلاحات لازم در «لنز» منتشر شود. تازه مگر چه خبر است؟ چند تا عکس است.


نظرات:

آهان، حالا شد. گرچه اون زومر بهتر بود چون تصاویر رو الکی کوچک نمی کرد، امکان اضافه کردن تگ هم می داد. از طرفی چون این می زنه تصاویر رو کوچک می کنه می تونی خودت از قبل این کار رو بکنی تا سریع تر بار بشن. حالا ما موی دماغ شدیم، به دوست و آشنای دور از دسترس خودت که بالاخره باید نشون بدی. از این ساده تر؟ به قول خودت چتد تا عکس که بیشتر نیست. باقی رو هم زحمت بکشی بد نیست. حالا مثلا 300 تا رو هم نگه دار برای لنز. دیگه تا ابد که قرار نیست تصاویر همگون رو اون جا پست کنی.

----------
میرزا: زومر محدودیت آپلود داشت و در ضمن حداکثر هشت عکس می‌شود همزمان بالا زد. این یکی این مشکلات را نداشت. برای باقی باید مدتی بگذرد کمی وقت جفت و جور کنم.




صفحه‌ی اول