امشب در راستای توضیحات پرستو بانو در باب کنسرت حضرت سهیل نفیسی تشریف بردیم کاخ نیاوران از برای کنسرت. فردا شب (و یا به‌عبارتی امشب، خلاصه جمعه ساعت هشت شب) پیشنهاد می‌شود اکیداً و قویاً بروید بشنوید و لذت ببرید، چه از گیتار خوشتان بیاید یا نه، چه از شعر نو خوشتان بیاید یا نه.
گرمای اجرا و صدای جناب نفیسی چیزی نبود که بشود نوشت و بعد خواند، کیف می‌کردید چقدر لطیف و آرام و با احساس می‌نواخت و می‌خواند و آخر هر آهنگ لبخندی شیرین بر لبانش می‌نشست گویی خودش از همه بیشتر حظ برده است.
چند آهنگی از قطعات اجرا شده از سی‌دی «ری‌را» بود و چند تایی منتشر نشده، قسمت آخر اختصاص داشت به سروده‌ها و ساخته‌های ابراهیم منصفی که اشعاری به لهجه جنوبی بودند و همه یک‌دم در مورد آدم‌ها و آدم‌ها و آدم‌ها و به نظر من زیباترین قسمت همین آخر بود.


نظرات:

كلي خوشحال شدمت ديدمت ميرزا...


بله آقاي سهيل نفيسي را ميشناسيم وهم آقاي ابراهيم منصفي چون خود جونوبيم و افتخار آشنايي با ايشان را در زمان حياتشان دارم . ولي صد حيف خود آرزو به گور برد ترانه هايش را در در حضور عام بخواند.در بندرعباس پارسال كنسرتي با حضور آقاي نفيسي اجرا شد كه همان شب اول به دليل نام بردن از آقاي منصفي توسط ارشاد استان لغوشد البته ناگفته نماند كه در اين استان بهترينها تلف ميشوند در راه هنر و فرهنگ استان و هميشه در گوشه كنار حضور كمرنگ انها هر روز مرا نسبت به آنچه بر ادبيات اين استان ميرود نااميد ميسازد .در هر صورت از جناب منصفي بيش از 80 ترانه بندري و شايد تعداد قابل توجهي ترانه فارسي با صداي زيبايش به جا مانده . و تعدادي كتاب شعر علاقمندان ميتوانند .با خريد از كتابفروشي استاد در بندر عباس بيشتر با او آشنا شوند.


سهيل نفيسي صداي دل نشيني داره ، ري را هم كه بي نظيره!


خوش به حالتان كه رفتيد. فضاي نياوران خودش حال و هوايي دارد. گيتار و صداي آرام نفيسي را هم كه اضافه كني ديگر هيچ...


هاااااااااااا دقيقن يك سال شد:))



صفحه‌ی اول