موضوع بحث امروز بررسی چگونگی گره خوردن هندسه به خودش است. تشریف ببرید این فلش را ببینید و کمی تفکر کنید، باشد که متفکر شوید.

توضیحات واضحات: اطلاعات هندسه‌تان در حد اطلاع از مساحت مستطیل و مثلث باشد کافی است.
توضیحات واضحات دوم: به هندسه ایراد نگیرید، هندسه مشکلی ندارد. مشکل از گیرنده است.
توضیحات واضحات سوم: آزار ندارم، فردا به صورت دم‌نوشت جوابش همین‌جا حی و حاضر خواهد بود.
توضیحات واضحات چهارم: حضرت اجل اگر جواب را بلدید لطفاً در کامنت‌دانی توضیحش ندهید ملت کمی تفکر کنند بلکه در انتخابات بعدی فرجی حاصل آید.
توضیحات واضحات پنجم: برای خروج از پوچی به قاعده بیست دقیقه توصیه می‌شود.

دم نوشت: این آفساید که می‌گویند کجاست؟ گویا در آفساید به سر می‌بریم.
دم‌نوشت دوم: کیف کردم وقتی دیدم یکی در کامنت‌دونی جواب را نوشته است. دلم می‌خواهد ازش بپرسم نابغه معنی توضیحات واضحات چی هست؟ یا در معنی حضرت اجل درمانده بودی؟
پاسخ: همان‌طور که حضرت اجل فرمودند ایراد مساله در این است که آن مثلث اصلاً مثلث نیست. یعنی اینکه وتر مثلث دو پاره خط است که زاویه بسیار نامحسوسی با هم دارند. می‌توانید سینوس دو زاویه را حساب کنید. اما آن فضای یک در یک از کجا درآمد؟ اگر محاسبه بفرمایید جمع آن چهار شکل رنگی می‌شود 32 در صورتیکه مساحت مثلث (البته اگر مثلث بود) 32.5 است. وقتی در حالت اولیه شکل‌ها را می‌چینید نیم سانت مربع از مساحت مثلث پوشش داده نمی‌شود (که البته به چشم نمی‌آید) و وقتی در حالت دوم می‌چینید نیم سانت از مساحت بیرون می‌زند (که باز دیده نمی‌شود) و آن یک سانت مربع از جمع این دو به وجود می‌آید.
دم‌نوشت آخر: خلاقیت طراح سؤال تحسین‌برانگیز است.


نظرات:

مستقل از وضعيت مدافع حريف، به‌کل در آفسايد تشريف داريد. موضوع بحث «کامنت‌دانی» هم اين است:
بررسی‌ی چه‌گونه‌گی‌ی حضورِ مستقل از حريف در آفسايد


می دونی جریان چیه؟ همچین مثلثی وجود نداره.. یعنی تو اگه بیای او چهار تا شکل رو کنار هم بکشی تا اون مثلث بزرگ رو تشکیل بدی وَتَرش یه خط راست نمی شه بلکه یه خط میشه که از وسط شکسته ولی زیاد معلوم نیست.... یعنی یه چهار ضلعی میشه که خیلی شبیه مثلثه...


بي‌خيال اين حرفا. زنده‌گي يه مثلثه كه نه مساحت داره نه محيط!!! اصلن ما از زنده‌گي چي مي‌فهميم؟


نتيجه می‌گيريم که «می سم» يا از آن‌هايی است که نمی‌خواهد در انتخابات بعدی فرجی حاصل آيد، يا از آن‌هاست که مستقل از «توضيحات واضحات» معمول می‌گردد.


من از اونهایی هستم که توضیح واضحاتو الان خوندم
;)


پس مشکلت بیشتر از اونیه که فکر میکردم!
خدا به داد انتخابات بعدی برسه جناب پیکوفسکی.
راستی: «نظر چیه؟!»



صفحه‌ی اول