امروز جلسه‌ی چهارم وبلاگ‌نویسان با دکتر معین برگزار شد. البته دکتر معین و مشارکتی‌ها مثل هر بار نقش میزبان داشتند. این بار برخلاف همیشه امیدوار بودم در جلسه بشود عکس‌العملی هرچند نمادین علیه فیلترینگ (که هر روز شدیدتر می‌شود) پیشنهاد کرد که در حاشیه‌اش فهمیدم چند نفری می‌خواهند دست به کار شوند، اگر نتیجه‌ای حاصل آید یقیناً مطلع خواهید شد. اصولاً در دو محور بحث‌ها را می‌شد خلاصه کرد، جبهه دموکراسی و فیلترینگ. جبهه که گفتند پیش‌نویس منشورش آماده است و در باب فیلترینگ هم همان حرف‌های همیشگی. آن وسط هم نمی‌دانم چطور بحث کشید به انتخابات انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، ما هم که خبرنگار نبودیم خمیازه کشیدیم.
وبلاگ چیز قابل تعریفی نیست، کما اینکه وبلاگ‌نویس مشخصه‌ی خاصی ندارد. برای همین از جمع وبلاگ‌نویسان نمی‌شود انتظار هماهنگی و در نتیجه خروجی داشت. همین چند ماه یکبار جمع شدن و از زمین و زمان حرف زدن ایرادی ندارد، حتی با وجود اینکه در این جلسات جای بسیار صداها خالی است.


نظرات:

من قبل از اين كه وبلاگ را راه بندازم كمابيش در جريان اين جلسات بودم، به خصوص در جريان بازخوردش در حزب مشاركت! گمان مي كنم تنها حسن اين جلسات ديد و بازديدي باشد كه جماعت وبلاگي به خرج حزب انجام مي دهند.


با سلامی مجدد
و ضمن سپاس فراوان از همه‌ي دوستان و علاقه‌مندان به طبيعت ارزشمند وطن، كه با مظلوميت محيط‌بانان گمنام و بي‌ادعاي ايران‌زمين همراهي و همدلي كرده‌اند، تقاضا دارم با خواندن اين نامه- كه خطابش، عالي‌ترين مقام رسمي مسئول در حوزه‌ي محيط زيست است - و امضای آن (در صورت موافقت)، هم بر وزن اين پيك مجازي بيافزاييد و هم اثربخشي آن را بيشتر سازيد.

اميد كه روح بلند شهيد "يحيي شاه كوه محلي" و 94 محيط بان شهيد ديگر به همراه همه‌ي آن 420 جنگلبان شهيد و نقص عضو شده و بيش از چهار هزار مجروح و مصدوم ديگر كه در راه حراست و پاسداري از ارزشمندترين زيست‌بوم‌هاي طبيعي كشور عزيزمان تا پاي جان مقاومت و پايداري كرده‌اند، از اين اقدام كوچك ما دلشاد شود.

[گل]
لطفا در صورت صلاحديد لینک اعتراض را در تارنمای ارزشمند خویش کپی فرمایید.


ثبت نام جشنواره کانون فیلم و عکس پلی تکنیک آغاز شد. کلاس هایی با حضور اساتیدی چون فرزاد موتمن، مهران مهاجر، اردشیر عالمی، مازیار اسلامی، محمد تهامی نژاد و... همچنین پخش و نقد فیلم به صورت هفتگی. لطفا لینک بدهید.



صفحه‌ی اول