در حدود نیم ساعت از نیمه‌شب گذشته یک عدد آرش از سنندج تماس گرفت و در خلال اعتراضات ایشان کاشف به عمل آمد حضرتش حدود یک ساعت نیم بود در صف دو کیلومتری بنزین انتظار کشیده تازه به صد متری جایگاه رسیده بودند که به نظر خودش همان، نسبت به آن سر صف، داخل پمپ بنزین محسوب می‌شود. تازه این همه انتظار برای تا سقف بیست لیتر بنزین، بیشتر از آن نمی‌دهند. برای ناآگاهان عرض شود دولت در چهارچوب مبارزه با قاچاق بنزین به آن سوی مرزها، سهیمه بنزین را در کردستان و جنوب آذربایجان غربی به شدت کاهش داده و اصولاً در شهرهای مثل سقز و بانه و امثالهم بنزین یافت نمی‌شود، در سنندج هم حال همان است که ذکر شد. در اینجا جناب آرش چند پرسش داشتند: یکم اینکه قاچاق توسط باک اضافی ماشین‌های سنگین انجام می‌شد، این وسط تقصیر ماشین‌های کوچک چیست؟ دوم اینکه گویا تفاوت قیمت بنزین در ایران و عراق خیلی کمتر از تفاوتش بین ایران و ترکیه است و بیشتر قاچاق به ترکیه می‌شده است، حالا چرا این تحریم‌ها فقط در مناطق کردنشین اعمال شده و شمال آذربایجان غربی هیچ خبری نیست؟ ایشان در ضمن نتیجه می‌گرفت این میان قاچاقچی سود هم کرده است چون بجای آن طرف مرز همین طرف می‌فروشد، نشان به آن نشان که دیشب در سقز خود حضرتش بنزین لیتری هزار تومان از شخصیتی خریداری نموده. در نهایت ایشان ضمن عرض ارادات به کلیه‌ی مسؤولین پایتخت‌نشین، از چپ و راست و بالا و پایین اعتراض شدید و قوی‌اللحن خود را نسبت به وقایع اخیر اعلام نمودند. همان‌طور که حدس می‌زنید ادبیات ایشان با آنچه خواندید قدری تفاوت در فرم داشت که طبعاً ما برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی – که وظیفه دیگر دوستان است – کمی بیاناتشان را تلطیف کردیم.
همان‌طور که می‌بینید ما یک وبلاگ‌نویس بسیار مردمی هستیم و ارسال این پست در راستای حس وظیفه‌شناسی ما است و هیچ ربطی به تهدیداتی آن حضرت در راستای با خاک یکسان نمودن ما در صورت عدم ذکر اعتراض‌شان ندارد.


نظرات:

اصولا ارادت این حضرات به کردها که همیشه بر همه معلوم بوده. فکر کنم اگر حتی یک نفر در کردستان یک شب راحت و بی‌دغدغه بخوابه، خواب به چشم حضرات نمی‌ره. منم الآن دارم خودم را کنترل می‌کنم که نه تشویش اذهان عمومی کنم و نه اعتراضاتم شدیداللحن و کریه‌اللحن! بشه. به هر حال هر کسی به فکر هم‌پالکی خودشه. اینا هم بیشتر به فکر قاچاقچی‌هان تا ملت. اون قاچاقچی بیچاره چه گناهی کرده پاشه تا عراق بره یهو سر راه گیر استشهادیون هم بیافته و یه بلائی سرش بیاد. قاچاقچیه هم باید تامین بشه یا نه؟ اون قاچاقچی هم داره نون از عرق یمین و کد جبین می‌خوره دیگه.
چه می‌شه گفت دیگه...؟


هه!
يادم باشه منم اعتراضي داشتم بدم شما وبلاگ نويس مردمي برام اعلام کنيد.
دم شما هم گرم! :)

تا بعد...


اينطور که شرح ماوقع فرموديد معلوم شد نيم از دسته گذشته بوده واقعاً! ;-)


از اطلاع رسانيتان ممنون جناب پيكوفسكي!!



صفحه‌ی اول