هوا بی‌مقدمه شکست. یک روز صبح از خواب بیدار شدم و دیدم سرد شده. هنوز درختی درست و درمان زرد نشده بود ولی هوا شکست. ده روز پیش بود. فکر کردم پاییز رسیده و بعد فکر کردم فصل نوشتن رسیده. تعجب کردم. هیچ وقت فکر نکرده بودم نوشتن فصل دارد. این اواخر به ندرت می‌نویسم. نمی‌دانم از کجا یک چنین حسی داشتم. از همان روز صبح که بیرون می‌روم باد خنک که می‌خورد به صورتم انگار خانه‌ام. باز سر در نمی‌آورم. از کی پاییز شده خانه؟ تصویری که خانه دارم پاییز نیست، تابستان است. سال‌ها گذشته از وقتی پاییز را دوست داشتم. خیلی وقت است بهار که می‌آید جانم شاد می‌شود. فکر می‌کردم پاییز دوست داشتن شده یک نوستالژی. من هم که همیشه از نوستالژی‌ها و خاطره‌ها فراری بوده‌ام. حالا منتظرم برگ‌ها که رنگارنگ شدند بروم یکی از همین پارک‌های ملی اطراف شهر و قدم بزنم. عکس‌های دو سه سال قبل را داشتم به دوستی نشان می‌دادم که بگویم پاییز این شهر زیباست. رنگ‌ها را دیدم و هوس کردم. زیاد از پاییز امسالم سر در نمی‌آورم.


نظرات:

امروز قصد داشتم برايتان بنويسم که چرا ديگر نمي نويسيد؟ديدم نوشتيد.گفتم کاش همه افکار اينجور به فعل درمي آمد.
ولي من هنوز عاشق پاييزم يک دليل اصليش اينه که متولدم مهرم ودليل ديگرش اينکه همه اتفاقات خوب زندگيم توپاييز بود بخصوص مهر نميدانم چه مهري از من به دل دارد که با من مهربان است.ازدواجم تولد اولين دخترم استخدام شدنم همه مسافرت هايي که خيلي به من خوش گذشت درپاييز بودخاطرات مدرسه همه با پاييز عجين شده. پاييز برام مثل ملکه با وقار و جذاب فصل هااست .اولش با جشن مهرگان وسده و آخرش با يلدا همه اش خاطره همه اش رنگ و رنگ و رنگ لطفا عکس ها را اينجا هم بگذاري ما هم حظ بصر ببريم


همیشه همه چیز زیر سر باد ٍ . پاییز م باد میاره و باد می بره


همیشه همه چیز زیر سر باد ٍ . پاییز م باد میاره و باد می بره


سلام رفیق
من مدتهاست بی اجازه شما را لینک کرده ام و میخوانمتان.لطفا شما هم بیایید. کیفیت مطالبتان نسبت به قبل پایین آمده البته این حس منه... واما از پاییز گفتید.نمیدونم چرا پاییز که میشه من یاد بانوی گل فروشی می افتم که نیمه شبهای جوانی ام هر شب حول میدان ونک با دسته ای از نرگسی ها می ایستادو عشاق را خوشحال میکرد... راستی کسی اورا بیاد دارد؟؟


میرزای عزیز
پاییز جشنوارۀ رنگ‏هاست.
پاییز فصل محبوب خیلی‏هاست.
پوشکین، نویسندۀ معروف روسی عاشق پاییز بود. رمان‏هایش را خوانده‏ای ؟


hey
hey
payiiz


برای دانلود کتاب روسریهای سبز هشت داستان کوتاه با موضوع جنبش سبز ایران به وبلاگ من بیایید .



صفحه‌ی اول