الان سالزبورگ هستیم. سالزبورگ در شمال اطریش نزدیک مرز آلمان است و موطن موتزارت. امسال هم سال جهانی موتزارت و در نتیجه اینجا ارج و قرب خاصی پیدا کرده است. شهر به نسبت ریزه میزه است و سرشار از کاتدرال و کلیسا. یک عدد قلعه بازدید کردیم که بالای یک تپه مشرف به شهر بود و در و دیوار چوبی بسیار زیبایی داشت. خانه کودکی و نوجوانی موتزارت را دیدم و کمی شهر را بالا پایین کردیم.
دیشب یک دقیقه مانده به تحویل رسیدیم مقابل هتل. سریع هفت سین‌مان را چیدیم و کمی داد و هوار راه انداختیم. رئیس بزرگ بدون چپق از طرف شرکت‌شان یک شام لذیذ در رستورانی زیبا تقدیم‌مان کرد، نوش جان فرموده فرمودیم خداوند رفتگان‌شان را بیامرزد.
اینجا زندگی ساده است، ساده.

دم‌نوشت: از همه‌ی کسانی که از طریق ای‌میل، پیغام کوتاه، بلند، دود، کفتر و غیره عید را تبریک گفتند تشکر فرموده عذر می‌خواهم وقت نکردم تک‌تک تشکر کنم.
دم‌نوشت دوم: اگر ابر و باد و مه و خورشید کمک کنند فردا قرار است یک‌روزه برویم وین.


نظرات:

سلام شماره را برای پوریا فرستادم. منتظریم.


اتفاقا چند وقت پيشا كانال متزو يا آرته محل زندگي موتزارت را نشون مي داد. بايد ديدنش از نزديك هيجان انگيزتر باشد.
سفر خوبي داشته باشيد.ما همچنان سفرنامه تون را تعقيب مي كنيم.


به نام مهربانترین
سلام جناب میرزا:
بسی تبریکات نوروزانه! آن حوالی ها که معلوم است خوش می گذرد، به جای ما گوشه نشینان هم لذت برید...به گمانم هم اکنون ابر و باد و ماه و خورشید دست در دست هم داده اند آن هم به مهر! و شما یحتمل در وین هستید...باز هم خوش بگذرد.
بهاری باشید و سبزاسبز.


اول همه سال نو مبارك...هر آنچه خوب است هرآنچه دوست داشتني است(به نظر خودتان!) برايتان آرزو مي كنيم. دوم ما مي اييم اينجا خاطرات شما را مي خوانيم و تفريح مي كنيم! مثلا مي گوييم زوريخ هم بد جايي نيست ها و صد البته بي پولي را هم لعنت مي كنيم!!!!!!!!!!!


سال نو مبارك


کجایید پس؟


هان ای دل عبرت بین از دیده نظر کن هان///ایوان مدائن را آیینه عبرت دان......سفر بی خطر آمیرزا


به قول بچه ها گفتني ولنتاين مبارك !


سال نوتان مبارك. سالزبورگ گفتيد...آدم ياد فيلم زيباي آواي موسيقي(همان اشك‌ها و لبخندها) می‌افتد. یعنی تمام آن نماهای زیبا را می‌بینید؟ جای ما را هم خالی کنید!



صفحه‌ی اول