اینجا پکن٬ ما اینجا. عرض شود دیروز صبح وارد این مرز و بوم شده تا عصر در تخت‌خواب جبران شش ساعت و نیم پرواز ناراحت و چهار ساعت و نیم اختلاف زمانی مزاحم نموده عصر خود را به آغوش پکن زیبا انداختیم. نتایج فوق بسیار سریع گرفته شده‌اند و صددرصد قابل اصلاح می‌باشند.
در این مملکت آدم زیاد است٬ خیلی بسیار زیاد. به‌خصوص دیروز که شنبه بود و در مال‌ها نیز تخفیف‌های آن‌چنانی انسان‌ها موج می‌زدند. در ضمن همین ملت بسیار تر تمیز و مرتب رنگارنگ می‌پوشند. روحتان شاد می‌شود.
انگلیسی همان‌قدر به دردمان می‌خورد که فارسی. همین یک شبه قدرت تلقین شدیدی در زبان این ملت پیدا کرده‌ایم. در ضمن سوسیالیسم و کمونیسم و رفیق مائو دقیقاْ کیلویی چند؟ یک‌سری به مال‌ها و مزون‌ها بزنید ببینید چه خبر است آقا. خیابان‌های مرکز شهر بسیار عریض و دلباز (ما هتل‌مان همان حوالی تیان‌آمن است) و شبانه سری زدین به میدان و الان هم منتظریم امت تور جمع شده تشریف ببریم شهر ممنوعه و باقی قضایا. دقیقه‌ای دو یوان بابت اینترنت در حال تقدیم هستیم که می‌شود دویست و سی چهل تومان.
زیاده عرضی نیست.


نظرات:

چقدر زود اولين پست را از چاينا نوشتيد ! فكر كردم حداقل دو سه روزي طول ميكشد .


اول سلام و دوم خوشحالم که به سلامت رسیدی و سوم اینکه خوش بگذرد و چهارم به سلامت هم برگردی و پنجم ما را از آن دیار بی خبر مگذار


سفر به خیر جناب میرزا! (:
امیدوارم حسابی به‌تان خوش بگذرد و از مملکت چشم‌بادامی‌ها لذت ببرید.
عکس فراوان و خاطرات مشروح فراموش نشود.


چه گرونه اینترنت؟؟!


آخ آخ ... واقعآ نمی دونم چرا این چشم بادومی ها انگلیسی بلد نیستن ... فکر کنم فارسی بیشتر به درد آدم بخوره تا انگلیسی .. :))


خيلي بسيار زياد خوش بگذره. سلام مارو هم برسونيد. در ضمن يك عدد ساعت رولكس به قيمت 1 دلار فراموش نشود جهت ابتياع از بازار مكاره.



با اين قيمت اينترنت اميدوارم آخرين پستت نباشه


سفر خوشی را برایت آرزو می کنم.


اميدوارم خوش بگذره ...هميشه خوندن اينجا برام جالبه


حتما باید جای ریدیفی باشه.
خوش بگذزه.


ببینم خوب میگردیااااا


پکن رو با اون همه جمعيت کجا بردن؟ خبر داده‌بودی می‌ری؟


چه قدر خوشم اومد از اينجا ! از رواني خواندن خودم در زير سايه سبك والاي نوشتار تو . .. بگوييد ارزان حساب كنند مشتري شويم !!



صفحه‌ی اول