باران می‌آید ولی برای‌شان فرقی نمی‌کند. آن‌طرف راهپیمایی ضد جنگ‌شان را برگزار کرده‌اند خیس خیس. این طرف کیسه‌های بزرگ به دست از تامی می‌روند به گپ و از آن‌جا به زارا و بعدش هم شاید هم دولچه‌گابانا، خیس خیس. دوتا دوتا راه می‌روند و با هم حرف می‌زنند، بلند بلند می‌خندند و عاشق می‌مانند، خیس خیس. بعضی‌هایشان هم می‌آیند داخل کافه میزهای کناری. شاید شانس بیاوری منظره یک بوسه فرانسوی هم بشود پشت‌زمینه‌ی قهوه‌ی داغت.


نظرات:

زنده گی ...


چه دوست می دارم این نوشته رو... در تهران موقع بارون به یاد ندارم که ترافیک سنگین نباشه و همه سعی نکنن فراری به موقع کنن، جز اون هایی که همه یه جوری نگاشون می کنن... عجب...


يك لحظه احساس كردم آنجا نشسته ام در كافه و نگاه هاي حساس و جست و جو گرت را مي بينم
راستي بالاخره راكون ها را پيدا كردي؟


سردم می‌شه ها! ولی این‌جوری خیس شدن حال می‌ده!


مي‌جنگند براي صلح.
اگر صلح را مي‌خواهند اين‌بار، حتما شوخي مي‌كنند. مي‌شود همه‌شان را ديد كه براي عجيب‌ترين چيزها، عجيب‌ترين رشادتها را رو مي‌كنند. به‌شان ميدان بدهي مي‌بيني ميرزا. من باور نمي‌كنم.


میرزا
نوشته هایت را دوست دارم و از خواندنشان لذت می برم. واقعیتهای ساده ی زندگی روزمره را به زیبایی تمام تصویر می کنی. زنده باشی.


نوشته ي تو جرقه ي خوبي توي ذهنم زد.كامنت ارادي نبود!


ميسازيَم ميرزا هر شب ِ ايران
قبل از خواب
اين اعتياد شيرين
اين جنگ بي بديل
--------------------------دولچه گابانا-------
من بوي انگشت كوچك مي دهم در لحظه مكش. من يادم نيس كيم به خدا. به خدا
به خدا


دیدی که وقتی آدم کلاه بارانی اش را به سرش کشیده، قطره های باران که به آن می خورد صدای عمیق بمی می دهد که در گوش فرو می رود؟ من که در این شهرمان باران کم دیده بودم، هر وقت که می بارید و من در خیابان بودم یا خانه، برای خودم فکر می کردم که انگار هنرپیشه ام و دارم صحنه ای بسیار عمیق را بازی می کنم! برای خودم فکرهای مهم می کردم و در لذت ناشی از عمقشان غرق می شدم.
بچه تر که بودم، در هوای بارانی هوای دهانم را انگار که دارم سیگار می کشم بیرون می دادم...
اِ ! ببخشید که طولانی شد. تقصیر خودت است که با این چند کلمه به این خوبی تصویرسازی می کنی و آدم را سر ذوق می آوری!
پس زمینه های نگاه دقیق و زیبایتان همیشه رنگین و زیبا باد آمیرزا!


خارجي اش را دقيق نميدانم ولي فارسي سليس اش ميشود : ضد حال زدن هايت كيفورمان ميكند . شايد يك دنيا افتخار كرده باشم وقتي ، تحسين ام كرده باشي علي الاصول . كسي ميداند ؟


خوش بحالت آقا...رویاها چقد به ما نمی آیند.موفق باشید


النهايه بوسه فرانسوي از آن ابتكارات خاص و بديع بود كه كسي غير از خودت نميتوانست رو كند . اساساٌ شاهكار
..D


راستي به شان بگو اينجا بچه هاي محله اينطرفي با بچه هاي محله آنطرف تر هنوز به صلح نرسيده اند و پايش بيفتد يقه تا پاچه هم را پاره ميكنند . فكر ميكني چقدر داريم تا صلح جهاني ؟


دلم قهوه فرانسه خواست


Hello! Good Site! Thanks you! dgkrdvzzcxk



صفحه‌ی اول