«... آدم اگر به آینه نگاه کند تصویرش را می‌بیند، درست همان‌طور اگر به افکارش نگاه کند می‌تواند جوهره‌اش را ببیند...»
اورهان پاموک، قلعه‌ی سفید، برگردان ارسلان فصیحی


نظرات:

با خیال راحت به راهپیمایی بروید: 300 خبرنگار خارجی و 800 خبرنگار داخلی در راهپیمایی 22 بهمن


فرصت طلایی برای شهرستانیهای سبز .فراخوان ویژه شهرستانیها. لطفا اطلاع رسانی کنید ـ
رژیم تمام نیروهای خود را از شهرستان به تهران جهت مقابله با جنبش سبز منتقل کرده بهترین موقعیت برای شهرستانیها است حال نوبت شهرستانیهای سبز است که با حضور سبزشان ایران را باری دیگر سبز کنند.با این تاکتیک رژیم بی شک فلج خواهد شد.


مهدی کروبی پنج شنبه ساعت 10 از فلکه دوم صاقیه به سمت میدان آزادی راهپیمایی خود را آغاز می کند.

سحام نیوز گزارش داد که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم بنا به سنت هر ساله در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کند و از فلکه دوم صاقیه به سمت میدان آزادی به جمع مردم خواهد پیوست.



فردا ساعت 8 صبح میدان آزادی باشیم

اگر حامیان جنبش سبز ساعت 9 یا 10 به میدان آزادی برسند ما میدان را از دست می دهیم و البته باز هم می توانیم میدان را تصاحب کنیم چون جمعیت سبزها بسیار زیاد است اما ممکن است سخنرانی احمدی نژاد را زودتر برگذار کنند تا شعارهای جنبش سبز وسط سخنرانی احمدی نژاد شنیده نشود. اگر این اتفاق بیافتد ما به اصلی ترین هدفمان که همانا شنیده شدن شعارهای ما در هنگام سخنرانی احمدی نژاد است نمی رسیم . همین که صدا و سیما بتواند تصویر احمدی نژاد را که دارد برای بسیجی ها سخنرانی می کند و همه در حمایت او شعار می دهند پخش کند برای ما یک شکست است حال می خواهد بیرون میدان صد هزار نفر باشیم یا صد میلیون .

همه باید ساعت 8 صبح میدان آزادی باشند. فردا اگر ساعت 8 صبح 50 تا 100 هزار نفراز بچه های جنبش سبز در میدان آزادی داشته باشیم برنده این روز خواهیم بود.

به این صورت اگر آقای کروبی بخواهد ساعت 10 بیایند مسیر سبز برای حظورشان شکل می گیرد و خطری هم سلامتشان را تهدید نمی کند. البته من امیدوارم برنامه ایشان هم تغییر کند ولی اگر نکند هم مشکلی پیش نمی آید اگر ما ساعت 8 میدان آزادی باشیم.

وبلاگ سمیه جهانگیری


agha ma belakhare bade modatha webloge shomaro ziarat kardim. bavaret mishe!!!


MAN KHEYLI VAGTE DONBALE NEVESHTEHAYE PAMOK HASTAM VALI PEIDA NEMISHE.BEKHOSOS BARFESH.KOJA MITONAM GIRESH BIARAM?
-------------------------
میرزا: هیچ ایده ای ندارم از کجا می شود کتابش را پیدا کرد. شاید یک سری به بازارچه کتاب انقلاب بزنید پیدایش کنید.



صفحه‌ی اول